Wednesday, January 28, 2004

yippie!!! sighnomore aku dah berkelip-kelip semula dan mushrooms aku dah menari-nari semula... yippie!

saja aje aku menjenguk sekejap dak sighnomore ni... kesian dia makin lama makin kurang perhatian... lanih disebabkan aku jarang-jarang dapat jengah sighnomore ni maka aku dah carikan dia seorang adik... nama adik dia ni realitybites... manual ajek... okay la... ada jugak tempat lain untuk layan blues selain daripada dengan dak sighnomore ni...

anyway... my meeting with the psychiatrist yesterday went very well beyond my expectation... it has rather soothing and calming effects after talking with someone... a perfect stranger who listened well... truly was listening... not the one that just hear and then pass opinions, remarks or advice unnecessarily... from the test conducted aku didapati mempunyai kadar depresi yang cukup tinggi... lerrr... aku ingatkan dah over dah depresi aku ni dengan terapi anti sosial yang sedang aku laksanakan ni... cheh... rupa-rupanya makin tinggi la pulak :(

esok aku akan ke hospital lagi for follow-up dan perhaps other tests to determine whether i have to be detained in wards or have to take medication or have to meet a counselor... an irony... ayah is a counselor by profession... ouchhh...

tapi tu la... kalau aku kena medication... i doubt that i'm gonna take the drugs... baik aku sembahyang banyak-banyak dan serahkan diri aku bulat-bulat padaNya... lagi banyak manafaat dan ketenangannya... aku go through all these pun sebab formality sake... erk... formality? hmmm... tapi okay apa... best gak dapat borak-borak layan blues dengan doktor perubatan nih... pengalaman beb... pengalaman...

okie la... aku takmo lelama dalam bilik semamat ni... hangin aku dengan dia masih lum reda lagi... perangai lama dia masih belum sembuh rupa-rupanya... tensi terbabas-babas aku nih...

esok aku tak tahu plan aku macamana... tapi yang pastinya pepagi sepaie aku kena ke spital... dak dila mintak jemput dia kat gombak tuh untuk balik raya... orang wilayah cuti hari selasa... ramai balik kot sebab cuti panjang la jugak nih... tiket ke melaka laku macam prosperity burger... erk... heheh... nak lompat-lompat public transportation adik aku tak larat... alahai... malas tul la aku nak driving... tak larat aku nak redah jem kat highway maaa... hmmm...

oraits... aku nak menidurkan diri nih... jasin sungguh gloomy... walaupun dah tengahari namun cuaca seperti pukul 6.45 pagi... best dan comfy sungguh... apa? kirim salam? baiklah sighnomore... nanti aku sampaikan salam kau pada realitybites adik kau tuh... okie doks... babai dulu :-|


No comments: