Wednesday, November 03, 2004

yippie! akhirnya... aku berjaya juga menchaiyokkan diri menghidupkan diri di waktu siang dalam bulan Ramadhan mubarak nih... syukur... syukur... dah seminggu lebih aku hidup dalam kemakruhan ajek... namun... pada hari ini... aku sanggup kunyah salad ajek macam kambing masa sahur tadi semata-mata tak mau rasa mengantuks dek terlebih karbohidrat di dalam badan... setakat nih aku masih survive...

erk! kat mana aku ni... tengah syok melepak di library UIA nih... seawal 7.45 pagi aku dah terpacak depan pintu automatic library nih... tepat jam 8 pintu library dibuka... aku dan Dila adalah manusia pertama yang masuk ke khutub khanah ni pada hari ini... sunguh chaiyok... kan? kan? kan?

semalam kami sampai KL tengahari... sepatutnya mission aku nih dah bermula semalam tapi disebabkan biology badan belum adjust berjaga di waktu siang maka terbabas gak la semalam... kukik kukik kukik... kami ke Taman Permata pikap kuih batang buruk yang aku tempah dan kemudiannya disebabkan hari hujan maka kami ke MidValley melepak berserta hajat untuk berbuka di sana... hujan? hahaha... alasan aje tuh... dah lama sesangat aku tak ke sana... ada la dalam setahun kot... many changes... still... same 'ol happening MidValley... sempat jumpa Betty Benafe shopping agik... aku rasa itu dia la... sebab Dila memang cam sangat muka cute dia tuh... aku tak berapa cam sangat... suka kami tengok dia jenjalan shopping... dia pakai decent dan sempoi ajek tapi tetap lawa dan nampak sungguh cultured... tarus aku teringat cerita Alia Maisarah shown on TV3 beberapa minggu lepas... then kami berbuka di SK... hahaha... aku takmo spell out tempat ni sebab aku tahu mesti dak Alf tensi gila aaa aku tak bawak dia ke sini... sorry Alf... kami tak dapat nak menahan limpahan air liur bila nampak SK nih... hahahaha...

malam semalam kami tidoq kat Taman Saga... ingatkan nak singgah ajek lawat Es yang demam... tapi tu la... rasa tak larat la pulak nak balik Damansara lepas pekena pengat ubi Es... hehehe... malam nih kena balik sana la jugak... else... ada orang yang akan nangis kang... hehehe... oppsss... sebelum tuh kena ke Jalan Kent dulu... ada urusan yang belum settle beb...

okeh la... cukup la tuh aku memblog untuk hari ni... library ni dah ada system baru... each user hanya boleh guna 2 jam ajek... login dengan student id dan password agik... nasib la aku ada dua adik kat sini... fuhhh... komdian automatically masa penggunaan akan expire after 2 hours dan dah tak boleh guna lagi komputer untuk hari ni... unless... dengan librarian permission for research purpose only... research... note that... definitely not for blogging purpose... hahahahah... they are playing fair game here... okeh gak tuh...

orait aaa... nanti aku berkicau lagi... chip chip chip chip... hahahah... adios amigos!


No comments: