Friday, September 30, 2005

lethargic...

muahahaha... ketawa devilish... aku tengah memblog dan students aku pun tengah memblog juga di Medula Oblongata... cute huh?

tenswee aku sebab depa nih cukup payah nak update blog... kalau update pun asyik la nak cut and paste fwd messages ajek... nih nak kena lebih ajar mereka creative thinking nih... tapi tak apa... next week aku akan polish lagi depa punya kemahiran mind mapping... hari ni aku saja aje bagi mereka rehat sikit... the next hour aku nak suruh mereka buat SAT essay... pre-exercise... hehehe... naughty tul aku ni...

sejak hari selasa kemarin mereka pulun buat toefl exam... semalam aku tak dapat nak hantar group yang akhir sebab pancat... sengal-sengal badan aku lepas dua hari lepak kat kl... jenjalan di wisma kemayan, klcc - shopping di isetan dan kinokuniya, makan dan minum di starbuck, tarbush dan nasi lemak antarabangsa... pergh... mau naik lagi la berat aku... terma kasih dak boss sebab belanja o yang kedana nih... hehehe...

dak dila is getting better... rabu 21/9 sehingga sabtu 24/9 dia terbengkalai kena service kat ward surgery hukm... just like last year... tapi kali nih kerosakannya tak as chronic as last time... doktor sukumar pun takde... dah masuk spital private *sigh* tapi yang bestnya aku memang jadi kakak mithali... malam jumaat tuh aku tidur kat spital... melelas badan aku duduk kat kerusi tuh semalaman... komdian tak mandi plak tuh... bukannya sebab tak ada bilik air tapi sebab aku rasa macam sakit la pulak kalau mandi kat bilik air pesakit nih... psychologically... nak balik rumah? dak dila tak bagi balik dan aku pulak memang tak larat nak turun tangga tinggi kat parking lot hukm tuh... senang cakap... aku memang melelas lepak kat hukm tuh...

dak faiz, bayeed dan sue datang jenguk kami hari sabtu petang... malam tuh aku belanja bebudak nih dan dak hes 6 keping domino pizza large... perghhh... aku lepas makan terus tidur macam hampeh... hahahah... keesokkan paginya kami semua tersadai dan tersidai... lepas dak dila (errkk! terbuli budak sakit la pulak!) dan dak sue cari lauk tengahari... kami makan dan tidur lagi... hahahahha... aku cuba meracun dak faiz supaya ponteng sekolah hari senin but to no avail... skema sungguh mamat tuh... malam tuh lepas lawat pak ngah dan keluarga di saujana impian... semamat-semamat tuh pun balik... aku ngan dila balik bandar tasik permaisuri setelah dua kali tepoten-poten pusing kajang dan beli satay kajang...

so, malam ni aku ada dinner IKAL di palm garden... aku drag dak dila sekali... hahaha... hadiah pun aku dah beli... walaupun seketul mug namun harganya mahal nak mamps... 18 ringgit tuh... comel sangat... ada gambar lembu couple... rasa macam nak buruk siku ajek... hahahah...

hari sabtu ada makan-makan M2RAH kat umah es tapi aku tak rasa seronok sangat sebab once again ayla cannot make it... tak best aa tak cukup korum... hopefully next time ayla ada... so kami tak jadi beli kek sebab tak cukup korum... just makan-makan biasa ajek... hari ahad pulak insyaAllah aku dan dila akan naik bas ke johor jumpa dak angah, derih, piyyah, aser dan ayah serta bakal mak tiri aku... ulp... hahahaha... aku okay!!! aku okay!!!

uiks... cukup aaa nih... aku nak suruh students aku stop writing... SAT essay writing hanya 25 minutes ajek... okie tokie... till later... babai!

p/s: thank you roseusj (",)

2 comments:

Anonymous said...

Mummy. Assalamualaikum.

perhaps u still do not remember me. Adysyah aka Jimi. ex-u.

happy to see u blogging. keep in touch.

Sunshine said...

Ms Eliza, Assalamualikum.
Selamat Berpuasa di bulan Ramadhan!