Wednesday, September 21, 2005

kolong! kolong!

tak tahan... tak tahan... mengantuk tahap lanun aku nih... semalam aku balik lewat ada majlis kemudian sampai pagi aku tak dapat tidur... mata nih tak mau tidur plak... komdian baru nak lelap, jam lapan pagi dak Dila dah memekak suruh aku bangun mandi... hari nih aku kena hantar dia ke HUKM... adeis macam sengal aku nih kena menapak dari bawah bukit sinun... punya la banyak kereta kat parking lot situ... masa bangun pagi tadi tetiba perut aku memulas semacam... aku muntah-muntah... lembik aku rasa badan aku nih... maka terpaksalah aku batalkan niat aku untuk berpuasa... whattamannabadday!!!

nih... aku tengah tunggu students aku habiskan jawab TOEFL full practise test 5 kat dalam cd cambridge tuh... ntah ntah ada yang dah nampak aku tersenguk-senguk kat depan nih... dah la mengantuks adingdong kemudian kena invigilate bebudak nih pulak... groggy the veggie... nasib la aku kononnya dapat berselindung di belakang monitor besar nih... kononnnn... huargghhhh... zzzzz...

lepas nih aku tak pasti samada nak pergi lawat dak Dila atau tidak... mata aku memang dah tak menahan nih... adeiesss... perut aku pun dah memulas lapar nih... heran aku... lanih aku memang dah tapette kot... sikit-sikit lapar... kemudian... sikit-sikit ngantuks... dah tak machess macam dulu... aku rasa nak muntah la pulak...

erk... okaylah... tah hapa-hapa aku merapik nih... orang mengantuk la katakan... there! aku tersengguk lagi! hampesssh!

adios!!!

p/s: aku tengah quite sedih nih sebab terpaksa batalkan participation aku dalam Tony Buzan's workshop Ahad nih... tak dapat aku nak duduk dalam group Aristotle tuh... tapi nak buat macamana... aku nih kakak soleh la katakan... hahahah... sob sob sob... harapnya ada lagi opportunity aku nak attend such workshop...

1 comment:

Anonymous said...

I hope to go to Tony Buzan's workshop tommorrow, so I'll share what I can get out of it with you.. Just a coincidence, I'm fourth in a line of previous candidates.. I'd rather spend my Sunday vegging out and catching up on sleep.. but it's not to be. I'm watching my/our students slogging thro' the practice tests - good choice to get them btw...

terrible month this september - and its not over yet.. I just hope and pray October will be better.. c u on the 30th..