Saturday, December 11, 2004

mamemumomo... mamamememumumomo... mememomomumu...

alahai... comelnya si Sofea mengucapkan bahasanya sendiri... geramnya aku... tapi aku majuk aaa cannih... ada ke patut... asyik panggil An dia ajek... sikit sikit An... sikit sikit Acu... Mak Yong takde pun... kengkadang ajek... majuk aaa cannih...

aku di Jasin... sedikit peto... sedikit bersin-bersin... sedikit teruja... minggu depan aku nak ke Utara... Penang Fullstop sekali lagi...

minggu lepas aku official dapat keluarga baru... alhamdulillah... harapnya aku dapat membebaskan diri aku seperti senior-senior yang dah bebas dan hampir bebas tuh... uish... sangat teruja... terima kasih Hes...

sekarang... tiba-tiba rasa blank... nanti la aku sembang lagi... too much excitement for the past few weeks... otak bekerja terlalu pantas sehinggakan sukar jari jemari aku ni nak mengikut rentak joget salsa minda yang teruja nih... terlalu pantas...

nanti la... lain kali aku pasti sembang lagi... 2004... dekat nak habis... sedihnya... aku ingat nak buat recap sebelum masuk 2005... this the most wonderful year ever... terima kasih Tuhan (",)


No comments: