Monday, July 12, 2004

wooooo... salam and good morning everybody!

a cheerful monday?! hopefully... my students said that i looked glowing... muahahaha... i don't feel so though because i'm too gassy today... my back is aching... feel a bit groggy... hahaha... looks can really be deceiving... muahaha...

so, kenapa? kenapa ngan aku nih? overdose makan nasik kerabu masa tengok afundi pun mungkin... terlebih pekena sambal tempoyak petai dak es pun mungkin... terlalu penat sebab buat kelas straight empat jam on saturday pun mungkin jugak... apa-apa hal memang aku rasa kurang sedap badan sekarang... feels like vomitting and farting out every single kesengalan... adusss!

vavava... macam best ajek blogging pepagi monday nih... takde kelas ke? tengah ada kelas nih... luckily... luckily indeed aku memang dah plan nak buat in-class research dan assignment... else.. melelas aku nak bagi lecture dengan perasaan yang semonel sebegini... aku tengah tunggu depa buat preparation untuk presentation on DTP... ingatkan nak check attachment assignments yang mereka email kat aku tapi yahoo pulak buat hal... so... apalagi... an opportunity to blog la nih... muahahaha... the devil's here!

weekend lepas memang busy sungguh... ada kelas la on saturday... macam nak flat aku bagi lecture kat students tentang theories related to CALL... then... as usual... bersosial ngan es dan dak dila... this week aku kena balik jasin... no afundi... bohsan tul... kenapa kena balik? nih semua dak angah punya pasal la nih... nak show off kereta baru dia la tu... cheh... aku ingat nak siapkan all the notes before balik jasin supaya weekend aku damai boleh melayan sofea...

what else... yeaa... kemarin aku dapat a long distance call from amsterdam... i still feel sooo touchy... muahaha... blurp... excuse me for burping... i don't feel good... camne aku nak control macho depan bebudak nih? adeis... adeis... okie tokie... nanti aku merapik meraban lagi... rasa macam lantai nih tinggi rendah... sight is getting blurred... totally don't feel good... got to let it out... johnny... wait!

oraits... take care all... do have an amazing week... till later... babai!

blup! blup! blup! blup!

No comments: