Saturday, July 17, 2004

i found this totally amusing... answering like 20 grammar questions and walla! you are a grammar god! hahahahaha... thanks liza for the fun... hehehe...

Grammar God!
You are a GRAMMAR GOD!


If your mission in life is not already to
preserve the English tongue, it should be.
Congratulations and thank you!


How grammatically sound are you?
brought to you by Quizilla



woooo... aku ada kat rumah nih... tengah ngcheck email... alas! setelah seminggu aku tak dapat login yahoo account barulah aku dapat login hari ini... angah dah berjaya dah showed off kereta baru dia kat kami cuma kami lum merasa naik kereta baru dia ajek agik... penuh laman rumah emak ngan kereta ajek... hmmm... need bigger house area gamaknya... meh aku beli tanah sebelah nih... the occupants are sooooo annoying... mau ajek aku tembak dengan senapang gajah... why? kenapa aku marah giler? mana taknya... as early as 8 in the morning aku dah dengar perkataan "ibab" dihamburkan pada anak-anaknya... what kind of a mother is that?

anyway... aku takmo lelama... banyak emails dari students aku yang aku nak ngcheck... harapnya minggu depan aku sihat seperti biasa... no gassy... no windy... no sengal-sengal... muahahaha...

oraits! yesh! aku seronot balik JASIN! yehaaaaaa yaribba yaribba!

No comments: