Friday, November 07, 2003

laptopku masih kaput...

di malam jumaat bulan ramadhan yang mulia... aku di bilik bayeed menumpang menggunakan pcnya... adik ipar aku bertugas malam... maka... kuranglah sedikit segan aku nak menumpang berinternet... hehehe...

life has been so dull... aku tidur dan tidur dan tidur di waktu siang dan jaga dan jaga dan jaga di waktu malam... gila makruh tuhhh... aku ingat ada hikmahnya laptop aku disambar petir... mungkin disuruh kurangkan masa di hadapan komputer dan lebihkan masa di atas sejadah gamaknya... hmmm... aku perlu berlapang dada dengan ketentuan Tuhan ini :-)

well... well... well... tajuk apa yek yang aku nak ngomel dengan secara serius nih... hmmm... chacha marba ajek kot... otak aku pun in a frightful mess sekarang ni... blewp... dila dah memulakan pengajiannya... arif pun quite busy sekarang ni... alf? jadi orang bujang yang berjaya di rumah... setiap hari dia akan mengemas rumah dan menonton Itazura Na Kiss tuh... aku ingat mau melolong cd player tuh dek kebosanan yang amat... hehehe... ayah pula dengan rutin bulan puasanya... memasak untuk berbuka setiap hari... mak pula sudah mula mahu menjahit baju raya...

hmmm... speaking of baju raya... aku tak ada baju raya tahun ni... pentan dan useless la katakan... ayah kata sekarang ni dia makan separuh sebab dia kata dia dah pencen dan orang pencen kena makan separuh sebab duit pencen hanya separuh gaji asal... oleh itu aku rasa aku pula tak perlu la nak kecoh-kecoh dengan baju raya sebab orang tak kerja tak boleh nak demand apa-apa... blewp... dah makan free, dapat maniobi free dan duduk rumah free pun dah cukup baik... alhamdulillah... over... over... sungguh over aku ni...

erk.. okay la... aku takmo membebel bebanyak ini hari... otak aku sebu dan aku memang tadak feel la nak sembang dengan mengetuk keyboard komputer orang lain ni... gila rasa bungkam... hmmm... okie tokie... till later... babai duluk!

Semoga Bertemu Lail al-Qadr!
Amin...


No comments: