Thursday, November 13, 2003

countdown
i have only 16 days
breath in... breath out... breath in...

truly hope that some kind of a miracle will happen
do pray for it
do pray for me


semalam... one whole day... selepas aku updated blog dan checked emails aku kena nauseatic attack... badan sengal-sengal... kepala rasa macam nak tercabut... dan... rasa nak muntah yang tidak terperi...

bukan sahaja laptop aku yang kaput... aku pun turut kaput... aku terpaksa tidur sepanjang hari... koma dari jam 7 pagi sehingga jam 6 petang... memang aku tak sedar langsung... tau-tau alf kata dah nak masuk waktu berbuka... huh... aku ingat aku dah mati... tetapi alhamdulillah aku masih hidup lagi... tak lalu... hanya makan sepinggan nasi dan segelas air sahaja... lepas maghrib aku koma lagi dan hanya terbangun jam 2.30 pagi... aku rasa better tak nausea lagi dan terus mengemas dapur...

lanih... aku rasa okay dan aku terpaksa cas diri aku sebaik mungkin... ada sesuatu yang penting yang perlu aku lakukan... penting kerana ianya melibatkan soal maruah... hmmm...

baiklah... tak lama lagi tuan komputer akan balik... aku ciao dulu...


nota: dimanakah mereka ketika aku memerlukan mereka?

No comments: