Tuesday, December 23, 2008

Semester 2 2008/2009

Wahhh... Semester sudah bermula. Semalam ada kelas Innovation. Kelas yang aku repeat... hahaha... Aku sengaja mengantoikan diri untuk paper ni last two sems. Aku dapat incomplete sebab tak hantar project paper dan this sem status incomplete dah tukar jadi fail. So, kena repeat la. Anyway, semalam lecturer aku kata aku tak perlu buat assignment untuk kelas repeat ni sebab I did all the presentations and the minor assignments previous class... hhahahaha... Ya, talking about me and my being naughty.

Anyway, today, I can't feel my legs. Its numbness is driving me nuts. Sakit oooo jalan dari audi sampai Insted semalam. Tensi... Tensi... I must get that dosage of ALA asap.

Orraits, aku ingat sempena semester baru ni aku nak chaiyok update blog. Tensi gak bila adik aku Acu buang link aku dari blog dia. Dia kata, "Long, kenapa la blog kau macam dah tak bernyawa jek." Hahahaha... Memang pun. Just like the owner yang hampir putus nyawa tahan sakit kaki ni.... huhuuhuhu...

Nyum... my scramble eggs is ready. Nyum... Nyum..

No comments: